Cinta Hati SyaNaz
aku penat :'(
Thursday 13 March 2014 @ 10:43 | 0 Comment [s]

Aku penat nk jge hati orang yg aku sayang....aku penat nk mengalah....kenapa semua ni jadi kat aku???aku mahukan kegembiraan...kebahagiaa..keceriaan....kenapa sekejap pon aku x pernah merasa kebahagiaan tu???dulu 12.07.2010 merupakan tarikh yg amat bermakna buat aku....tp skrg tiap kali 12 hari bulan..air mata aku pasti akan mengalir dengan sendiri....
kadang kadang aku rasa dah penat nk lalui semua ni....sampaikan aku dah putus asa....tapi aku fikirkan sayang n cinta aku kat dia....aku cuba mengalah n pertahankan hubungan kiteorg....kini aku dah boleh fikir dengan matang..siapa dia yang berhak nk maki aku sesuka hati???siapa dia yg x pernah tetap pendiriannya....siapa dia yg sentiasa buat air mata ku mengalir....
Apa itu SAYANG????Apa itu CINTA????walau sekuat mana pon kte syg n cintakan dia....satu masa nnti kita pasti akan terdiam n berserah apa nk..jadi lah....semua ni kerana kte dah penat mengalah dan bersabar....
Dilayan mcm sampah..macam tunggul...diri ini masih boleh terima....tapi kalau hari hari ku dipenuhi dengan tangisan dan cacian....aku hanya mampu berserah....
JODOH.PERTEMUAN ketentuan ALLAH....kalau ada jodoh...kita pasti bersatu.....berDOA dan Tawakal....



* Aku manusia biasa yg punya hati n perasaan...
*hargai org yg kte syg selagi dia masih bernyawa...
*kesetiaan dibalas dgn kesetiaan bkn kecurangan...
*kebaikan dibalas dgn kebaikan bkn keburukan...
*belajar hormat org baru lah org akan hormat kita...
*AKU YANG DISAKITI....


Older Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!