Cinta Hati SyaNaz
stdy week part 2..... :)
Tuesday, 1 January 2013 @ 00:10 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum....hey hey...da tdo ke?????jgn la tdo dlu....kan ida dah cakap nak sambung cerita siang tadi ngee~.....
         ok ida nak bgthu korg hp nami hilang...ada orang sebat....so x dapatlah ida nak gayut lagi dengan nami...kalo x hari hari tiap kali free je mesti kteorg gayut.....guna digi easy....memang murah n free la ble kol kan....
        memandangkan tiket nami kul 3.30 pm smlm...so pagi tu ida ajak nami keluar....tapi geram je....kereta ida pulak rosak..mula mula nami x cakap pon kat rumah dia ade kereta..so ida mula lah nak merajuk..nsb baik lah nami ada kereta....so dapatlah kteorg spend time 3 jam sebelum nami balik kan.....tapi sebelum kteorg keluar tu...macam macam benda yang jadi.....bukan sebelum tu je...time keluar tu pon ida senyap je.....layan nami pon macam nak xnak.....nami dah mula risau time uh.....dia risau kalau pape jadi dekat ida...time uh dia dah pikir benda yang bukan bukan.....yela...hp dia kan baru je hilang...dalam hp tu plak banyak gmbar ida...dia takot ida mcm dah terkena smthing la......sampailah kteorg lepak kat tasik ayer keroh....ida termenung je....apa yang dy tnye msti ida cakap x de pape...pastu ida senyap je.....time uh ida tengok dia dah macam nak nangis...tapi dia tahan je air mata dia uh.....
       tapi.................semua tu hanya lakonan ida hehehehe.....ida sje buat macam tu...nak tengok macam mana dia syg ida.....nak tengok macam mne takotnye dia bila ade sesuatu yang jadi kat ida.....maaf syg...maaf buat air mata syg mengalir....maaf buat b pikir bnda yang bukan bukan...hehehehe...ayg janji x buat macam tu lagi...maafkan ayg ye b.....habis je lakonan ida...kteorg pon ape lagi...bergambar lah hehehe....
lakonan dah hbs...so blh lah main buaian....hehehe thanx syg sebab tlg buai kan ayg...ngee~
yeaaahhhhhhhh main buaian sama sama.....sape paling tinggi?????of course la ida hehehehe
haaaa ne dia....tshirt couple dari cmeron highlands.....baru beli dah pakai....belum sempat basuh lagi....bau kedai lagi hahaha....tapi baju ida bau minyak wangi je... :)

ok....sebelum terlupa......selamat menyambut tahun baru....semoga tahun baru ne menjadi tahun yang lebih baik dari tahun lepas... :)


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!