Cinta Hati SyaNaz
2 years 6 months
Sunday, 13 January 2013 @ 23:04 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum....hey hey....entry kali ne ida nak bgtw korg yg relationshp ida n nami genap 2 tahun 6 bulan da....tpi kalo campur dgn hri ni.....kiranya 2 tahun 6bulan 1 hari lah hehehe... :)
     ok khamis hari tu ida balik melaka...balik awal sebab dekat ampang x de air...huaaa sdih..:'(  so dari kl ne..ida balik naik bas....ida balik dgn roomate ida....so kteorg naik bas dri tbs sampailah alor gajah...sampai je kat alor gajah....my bubui sudah sedia menanti...hehehe dye amex ida kat alor gajah n hantar ida balik rumah.....
     hari jumaat tu plak...kteorg memang dah plan nak keluar lepas sembahyang jumaat...sebab nak bawak roomate ida yang dri kedah jalan jalan kat melaka....so lpas je smbahyang jumaat...ida pon g lah amex nami kat umah dia....kteorg agak lambat so kteorg cuma lepak kat pantai jela petang tu....sebelum lepak pantai.....kteorg beli coconut shake yg famous kat klebang uh.....sje nak bg org kedah rse sedap ke x....lpas je beli kteorg pon terus lah lepak dkat pantai 1 Malaysia.....lepak smbil minum coconut shake n makan keropok lekor....nyam nyam...sdap gler hahahaha.....ble dah lpak mstilah nak bergambar kan...kihkihkih....jom tgk gambar gambar kat bawah ne.... ^_^
                                         ok cubaan senyum nampak gigi....wewewewe..... :)
                                        haaa...ne dy...malu ite.....roomate ida la ne yg suh posing...
                                         haaa ne lah dy roomate ida....nme dy ika....say hye to ika.... ^_^
actly banyk lagi pic.....tp xkan nak msukkan semua kan hehehehe.....so lpas je kteorg lpak kat pantai....kteorg pon terus lah balik umah...sebab malam uh nak g pasar malam ngee~...lame gler x g pasar malam.....
ok kat bawah ne plak gambar gambar kteorg mse keluar hari sabtu....jeng jeng jeng.....memg keje kteorg bergambar je hahahahahahahaha..
                                      hehehehehe nampak ida kurus kan kan kan...... :) :) :)
                                         amboiiiiii......malu malu plak syg ite ne.......hehehe
                                            jalan jalan sg melaka with bubui ....awwww :) :)
hmmmmmm ok la korg....actly ade lg ida nak cte ne....tapi rse mcm xde mood plak tbe tbe....nanti ida smbung lagi ye....hehehehe bye bye uollllssss...muahhhhxxxx.... @_@



Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!