Cinta Hati SyaNaz
study week.....
Monday, 31 December 2012 @ 17:57 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum...hey guys sorry lme x update.....hee bz la dgn bsnes... :)
     haa ok entry kali ne...ida nak bgthu korang...minggu lpas nami balik melaka....bukan balik saja saja...tapi dy cuti sbb stdy week la...memandangkan dia balik melaka and ida ada kat melaka....so memang haruslah kiteorg keluar kan...ngee~...haaa malas cakap banyak....apa kata korang tengok je gambar gambar kat bawah ne ye...hehehehe.....yang x suka tengok tu....xpyh lah tengok ye.... terima kasih..:)
                             ok...pic ne lpas kteorg tgk wayang cte cz12....haa kalo korang nak thu...
before tgk wayang..ida n nami sempat lah gadoh kejap....hahaha...mana x nye...da janji nak g pantai....so ida ajak lah dia karok pastu g pantai...tapi dia x nak karok....hmmm time tu da kul 3 lbh ke 4 lbh..ida x sure la....apa yang penting memang lepas tgk wayang tu kteorg memang x sempat la kan nak bersunset kat pantai. sebab wayang hbs dlm kul 6 pastu nak kena amex angah ida kat mc..terkejar kejar la jwbnye kan..hmmmm sedih sedih......tapi gadoh kejap je hehehe....
                                     ok ne plak pic kteorg men bowling....hmm ingat dapatlah kalahkn
nami..tapi x dapat gak...sedih...xpe...nanti kte lawan lagi k syg.......lpas ne ayg men btol btol biar b kalah..:P
                                  yeahhhh...akhirnye...kteorg lepak pantai gak...ngee~....lepak pantai smbil
makan big apple...minum air kelapa yg x manis....makan keropok lekor yg nami da campurkan sos skali....pegang layang layang...bergambar bagai hehehehehe.....
                               cehhhh abg mok kte ne....ada hati nak makan kte konon.....besar sgt ke
mulut awak tu?????ha???ha????? kuikuikuikui..:P
                                    ohhhh bibirku yang senget benget...xpe.....mak kte ckp still cantik...*sejuk 
kan hati seketika ngeee~.......haaa blum hbs lagi tw......nantikan sambungannye malam nnti ye.....skrg ne dah penat lah...hehehehe...k korg..bye2... :)



Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!