Cinta Hati SyaNaz
maaf b.... :'(
Thursday, 22 November 2012 @ 13:56 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum....hmmm ida nak bgthu korg...ida rasa bodoh sangat sekarang ne....hmmm malam tadi ida dah buat nami kecewa....ye...semuanya salah ida....ida ngaku sejak kteorg cple n sampailah awal tahun ne memang susah nami nak dengar ida nyanyi....tiap kali keluar dengan dia..kalau g karaoke...ida mesti x nyanyi...dia paksa pon ida tetap x nyanyi.....last last dia dapat gak video ida nyanyi....walaupon tak lama......dia still simpan sampai sekarang....
      malam tadi time kteorg tengah on call....nami tengok gambar gambar lama ida dengan dia....n dia jumpa video ida tu......melalui video tu la first time nami dengar ida nyanyi....dia nak bg ida dengar tapi ida marah dia n suruh dia delete....actly time tu ida malu...thts y ida ckp macam tu....tapi nami pulak ingat ida series....yela...bak kata dia...nada suara ida series sangat....n dia pon terus delete satu-satunye video ida nyanyi yang dia ada...time tu ida memang rasa serba salah sangat......gara gara nada suara ida....benda yang ida anggap ida nak bergurau terus jadi series....
    hmmm nami cakap bila dia bg ida dengar video tu...dia ingat boleh lah dia bermanja dengan ida.....mesti ida cakap ida malu..ida gelak.....tapi x.....apa yang dia harapkan semuanya x jadi........apa yang dia dapat ialah dengar perkataan delete dari mulut ida dengan nada suara yang series......jujur....ida x de niat nak buat dia kecewa....apa yang ida tahu...ida pon nak bermanja dengan dia....tapi x tahu lak pulak sampai ida boleh keluarkan perkataan delete tu dengan series....
      "sayang....ayg minx maaf....ayg xde niat nak buat b ngis n kecewa....ayg thu memg susah b nak dapatkan video tu dulu....ayg memang bodoh sangat buat b macam tu....ayg janji ayg akan buatkan video yang baru untuk syg....tapi ayg thu...video yang ayg nak buat ne x kn sme dengan video yang b delete....maafkan ayg..... :'(



Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!