Cinta Hati SyaNaz
kecewa lagi!!!!!!!!!!!
Tuesday, 6 November 2012 @ 00:45 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum....ok guys, kali ne....ida betul betul kecewa sangat dengan nami....post yang lepas...ida dah bgthu korang kan pasal perempuan uh....ye..memang betul perempuan uh ada ajak dia sekali jumpa bulan 12 ne.....betul sangat sangat apa yang ida jangkakan sebelum ne....walaupon dia x tag nami....dia tetap akan ajak nami.....
       ida rasa kecewa sangat bila tadi ida tanya nami....n dia cakap perempuan tu memang ada ajak....perempuan tu dah cakap dari hari tu.....tapi dia x cakap kat nami sendiri...dia suruh kawan nami yang cakap kan.....tak kisah lah dia cakap dekat spe sekali pon...hati ne tetap sakit bila nami mula berahsia balik dengan ida........
        "mana pergi janji jani b kat ayg?????kenapa mesti berahsia dengan ayg?????kenapa mesti ayg thu semua ne dengan cara macam ne???????apa salah ayg sampai b sanggup buat macam ne?????????? mati mati ayg percayakan b...tapi......maaf b......ayg betul betul kecewa dengan b......b boleh tengok kan betapa x pentingnye ayg kat hidup b sampai b buat ayg mcm ne.......ye..ayg thu...b mesti akan jawab...b xnk ayg tarik muka dengan b...xnk ayg marah b.....sekurang-kurangnya ayg thu dari mulut b....ayang xde kecewa sampai macam ne sekali.....
         hmmmmm tak pelah....b dah besar....n b boleh pikir apa yang b patot buat.....terima kasih sebab dah buat air mata ayg mengalir lagi......terima kasih sebab dah buat ayg kecewa sangat sangat sangt dengan b setelah ayg yakin yang b akan betul betul berubah.....maaf....mungkin susah untuk diri ini  terima apa yang dah jadi.....hati ne terlampau sakit....maaf kalau lepas ne ayg dah x dapat nak layan b macam dulu.......bye.


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!