Cinta Hati SyaNaz
hang out with b... :)
Tuesday, 6 November 2012 @ 23:46 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum....hey korg...haa skrg dah x sedih macam siang tadi...heee ida dengan nami memang kalau gadoh x kan boleh lama punye ngee~.......actly ida x nak cakap banyak....ida cuma nak ucapkan terima kasih sangat sangat dekat nami sedap dah buat ida happy...heee....
       yeahhhh sekian lama x makan pizza.....last last nami belanja gak ida makan pizza hehehehe...thanx sayang.....memang happy sangat....hmmm malas nak cakap banyak...korang tengok jela gambar kat bawah ne ye.... ^_^


                           okkk...ne pic before pizza kteorg sampai.....time ne masing masing tengah lapar giler.....time ne gak...nami pesan kat ida jangan makan banyak sangat...sebab ida x boleh makan pizza banyak sangat...kalo x nanti jantung ida mesti laju balik....hmmm semua ne sebab ada ramuan pizza yang ida x leh makan banyak.....contoh macam cheese...ida pon ye kan aje la.....padahal dalam hati.....sedih je..... :(

nyam nyam...yeahhhh pizza dah sampai.....x sabar nak mencekik...tapi sebelum makan kena lah posing lagi dengan hehehehe....agak agak ida makan bape keping yerkkkk????????
                                          
haaaaaaaa untuk pengetahuan korang....ida makan 3 keping.....Ya Allah banyaknye....hmmmm bak kata nami ida memang dah kuat makan sekarang ne.....makan makan jugak....sampai terlupa x leh makan banyak sebenarnye....haaaa padan lah muka...balik je...terus jantung laju balik....sobsob....tapi x pe.....yang penting happy sangat keluar dengan b.....thanx syg.... :D..................bye..@_@


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!