Cinta Hati SyaNaz
before nami balik UMP
Sunday, 18 November 2012 @ 16:59 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum...hey hey...hari ni nami dah nak balik UMP....lepas ne ntah bila lah ida boleh jmpe dia lagi hmmmm....so tadi before nami balik UMP....ida teman nami g masjid tanah......nak g amex kasut kawan nami kat dobi makcik dia.....
      sepanjang perjalanan tadi...ida rasa nak nagis je...tapi ida tahan.....tbe tbe tadi nami cakap "mana dia g sekarang ne,mesti ida ada.." hmmm ingatkan dia nak marah....tapi x....dia cakap dia suka....dia suka bila ida ada kat sisi dia.....ayg pon mcm tu b.....kalo b suka....ayg dua kali ganda suka.... :)
      sampai sampai je kat masjid tanah berpuseng puseng kteorg cari dobi makcik kawan dia tu...mana x nye...kawan dia bagi klu ntah pape je....geram pulak......ok lepas je amex kasut...kteorg gerak g rumah kawan ida jap...kat area masjid tanah gak....ida nak hantar novel dia....n terus g makan kat kfc.....hmmm
      KFC????????hmmmm actly mak ida x bg ida makan ayam buat masa ne...sebab alergic ida dah naik balik.....memandangkan hari ni tadi nami dah nak balik....so dia bawak je ida g makan KFC....tapi dia tetap pesan..."lepas ne...dia dah balik ump...ida kena pantang sikit.....xleh makan ayam selalu.....dia x suka tgk ida sakit"heeee ok b....lepas ne ayg janji ayg kurangkan makan ayam sampai lah alergic ayg dah baik balik ..... :)
haaa kalau korg nak taw....kteorg dah lme x makan kfc....sebab tu dia bawak ida makan kfc...lagi pon itu yang paling terdekat......
     lepas je makan kfc...kteorg pon terus balik....dengan hujan lebat,nami bawak slow je......ok kalo time g tadi ida tahan je air mata ne....tapi bila balik ne.....ida terus x leh tahan....akhirnye mengalir gak air mata ida....sedih sangat....pasne nami dah jauh balik....hmmmm bertambah sebak bila nami pegang tangan ida tadi.....Ya Allah...kenapa lah susah sangat hati ne nak lepas kan dia balik ump.....tapi xpelah...nak x nak...ida kena gak faham....dia stdy kat sne....lagi pon dia dah janji bila dia free je nanti dia balik melaka jmpe ida.... :).....
    


pic pic terakhir syanaz before nami balik UMP.....me love u syg....tadi kte sme sme dah janji kan...lepas ne kte dah jauh....b kne jge diri b baik baik untuk ayg...n ayg plak kne jge diri ayg baik baik untuk b...kte sme sme xleh nakal nakal...x curang....heeee....nak g mne mne kne bgtw....luv u b....syg b sgt sgt..cinta b sorg...kat hti ne ada b sorg je....insyaAllah.....muahx....semoga syg sampai UMP dengan selamat....


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!