Cinta Hati SyaNaz
cerita 3 hari.... ^_^
Wednesday, 10 October 2012 @ 00:13 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum peeps...cerita 3 hari bermula hari jumaat minggu lpas bersamaan 5 Oktober 2012...lpas je class pmg..ida rasa x sbr sangat  nak  balik hostel,nak kemas barang barang ida....semua ni sebab dah tak sabar nak balik melaka dengan nami..hehehe... :D kteorg balik naik bus gitu...
           Nami gerak dari kuantan dalam kul 1...ida target nami smpai KL dalam kul 5....so dalam kul 4 baru lah ida siap siap sebab kena amex nami kat pekeliling....tapi salah lah pulak target ida tu....kul 4 nami mesej n bgtahu dah nak sampai..haa memang macam kartun lah ida siap...x pasal pasal roomate ida gelak je..bak kata dia "aku x pernah tengok kau siap secepat ni"...hahaha...yela,kne ngaku sikit...selalunya ida kalo nak bersiap memang lama.. :( dalam kul 4 .30 ida kuar dri hostel....baru je naik teksi nak g LRT...nami cakap dia dah sampai dekat pekeliling....memang time tuh takut sangat...takut nami marah sebab kena tunggu ida lama..pandan jaya nak ke titiwangsa tu bknnye dekat..bila dia kol,trpaksa lah ida tipu ckp kat dia yg ida dah nak sampai kat LRT...hahaha sorry syg...tipu sunat je... bila dah naik LRT,nami asyik tanya ida je kat mne.....time tu...memang rasa macam nak nangis.....takut nami marah sebab ida lambat... :(
          tapi.....Alhamdulillah....ble sampai je kat titiwangsa....nampak nami senyum....x jadi lah ida nak nangis heeee... :D yeahhh kembali senyum lah jawabnye...nampak dia pakai sweater yang dia nak bagi ida...heee suka suka suka...  :) disebabkan ida dah bgthu mak ida yang ida gerak balik melaka lpas maghrib...n nami sampai KL awal...ida pon tengah lapar time tu...ida ajak lah nami g JJ Maluri...g mkn MCD hehehe..lme gler x makan mcd dengan nami....haaa buat pertama kalinye.....ida makan sampai habis bila kuar dengan nami...nami pon ape lagi...memang terkejut la kan...*haa untuk pengetahuan syg......sayang awk ne dah kuat makan taw...heee...lpas je mkn...kteorg pon trus gerak ke TBS.....sampai je tbs....ape lagi...terus beli tiket la....tapi memang seksa gila nak beli tiket...kena beratur panjang woooo....ida dengan tengah pening time uh...beratur jela....wat macam orang sihat je hehehe...ok,tiket kteorg kul 8 malam....
                           

         haa...ne dia tiket kteorg...siap ada nama tau...haha bangga seminit... ngee~....sepanjang dalam bus,ida rasa happy sangat sangat....suka sangat tengok muka nami bila dia tidur....kalau lah hari hari boleh tengok dia tidur....mesti ida bertambah happy...rasa macam nak tarik je pipi dia time tu...tapi x nak kacau dia...nanti dia terbangun pulak....happy tu happy gak...tp bila dah sampai seremban,masing masing pening kpala....rasa macam nak muntah je....mana x nye...da lah kteorg dok belakang sekali...rasa terhuyung hayang je....haishhhh...sedih tol.... :( sampai je alor gajah,nami tuggu sampai ida balik....tunggu abang n mak ida datang amex ida kat alor gajah bukan men lama lagi..haishhh tension plak dibuatnye....tapi rasa macam bagus gak lah mak ekot abang ida g amex ida....dapat lah hntar nami balik rumah..heee....so xde lah ida pikir yang bukan bukan sebab dah hantar dia betul betul depan rumah dia... ngee~
          hari sabtu kteorg dapat jumpa kejap je.... :( tapi...........hari ahad memang hari yang indah buat ida..sebab...sepanjang hari nami ada kat sisi ida...daripada pagi tu dekat bus10 alor gajah...kteorg tunggu bus sama sama....haa sebelum terlupa....hari ahad tu gak lah,mak ida dgn mak nami berjumpa buat pertama kalinya....kteorg tunggu bus sama sama sebab nami nak ikot ida balik KL dulu...dia nak luangkan masa dia dengan ida.....tapi ida rasa serba salah sangat...macam menyusahkan dia je...nami...sape x kenal dia..degil....apa yang dia nak buat,mesti dia buat gak....sebab tu ida sayang giler kat dia.  :D......sepanjang dalam bus nak balik KL,nami macam biasa lah...tidur je keje dia....ida pon apa lagi...suka sanngat curi curi tengok dia...sebab dia comel sangat bila time tidur......x caya cuba tengok gambr kat bawah ne.....

                     haaa..tengok ne...kan comel....hehehe sorry sayang....tersnap plak....xmo marah marah taw...nanti cepat tua...:P eee geram nye kat pipi syg... eee ada jerawat....best kalo picit...ngee~.. :P
haa sampai je KL....kteorg g pekeliling dulu...hantar along ida n g beli tiket nami....hehe memg sengaja kan nami beli tiket kul 8 malam...padahal ada je tiket awal....ngee~..lpas je beli tiket...kteorg pon gerak g ts...tp kat situ,kteorg macam xde arah tuju je...bosan giler kot....so ida wat kputusan ajak nami g karok kat axis atrium...murah sikit...tapi......time uh nami masam je...sebab dia risaukan ida....dia x nak ida hantar dia sorg sorang kat pekeliling....nanti balik da r malam....ida x kisah pon...aslkan dapat hntr dia....tapi ida x blh tengok dia masam...so ida pon try lah kol member...tp xde sorang pon dapat teman kan...ada yg ida kol tpi x angkat...hmmm lagi lah nami risau.....time dah nak gerak g axis tu...ida teringatkan kat kupu kupu ida....so try lah kol dia n ajak dia...mula mula dia x nak...tapi bila dah dipujuk....hehe akhirnya dia nak gak teman...asalkan kteorg yang belanja dia....
               finally,nami kembali senyum bila dapat taw kupu kupu teman ida hntar dia nanti...heee ngada ngada ye syg....tapi padan muka syg..kena belanja kupu kupu dgn kwan dia..:p hahaha....ok kteorg g karaoke sama sama sampai 2 jam...ngee~....dah lama x dgr nami nyanyi...ida pon buli lah dia...kesian dia....dah lah batuk,suara xde...tapi ida pakse gak..ngee~...bkn selalu kan syg...hehehe...
                        heee sayang si buncit ida ne sangat sangat...maaf paksa paksa syg......maaf sangat sangat.... ok lpas je karok...kteorg g mkan kat kfc....yehhhh nami blnje...nyam nyam....banyak gak ida makan....hehehe lpar giler kot time uh.....n lpas mkan...kteorg trus gerak g hantar nami kat pekeliling...hmmm   naik je LRT tu..kepala ida mula rasa sakit...macam nak pengsan je...tapi disebab kan ida nak gak hantar nami...ida kuatkan semangat..ida cuba berlakon jadi sihat...tapi nami tetap perasan...hmmm orang kalo dah sayang seseorang tu....memg akan perasan je bila pasangan dia x sihat atau berubah kan....hmmm nak berlakon pon x boleh....mesti dia risau giler time tu..mne x nye..kejap kejap dia pandang ida pastu tnye ok x ne???....nampak sangat dia memang care kan ida...terus terpikir....rasa menyesal sangat sebab dah banyak kali sakit kan hati dia....hmm memang nak nangis je...tp ida tahan...x nak nanti nami pon nangis....haaa dalam pening pening pon blh snap pic lg tw hehehehe...

                  haaa...comel x ida???heeee misi menghantar en.boyfie ke pekeliling.....semangat taw......tapi bila sampai kat pekeliling.... :( ida rasa macam nak nangis je....x nak berjauhan dgn nami...plsss....... nak dia ada kat sisi ne selalu.....hmmm sayang......npe syg stdy jauh sgt????spe nak jaga ayg kat sini????????spe nak tolong ayg kalau ayg susah..???spe nak picit kan kpala ayg bila ayg pening?????spe yg nak tolong belikan panadol????ayg sayang b sangat sangat...ayang cinta b sorang...kat hti ne ada b sorang je.....thanx syg sebab dah buat ayg mula percayakan syg balik...thanx jge ayg slama ne....thanx dah curi semula hti ayg ne...tolong jge hti ne baik baik k sayang.....tolong jangan pnah curang n tipu ayg lg k syg.....b cinta mati ayg....insyaAllah kalau ada jodoh,kte akan bersama buat selamanya n ayg akan jadi yg halal buat syg..... muahhhxxx  :D


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!