Cinta Hati SyaNaz
Special Date.... :D
Wednesday, 12 September 2012 @ 01:01 | 2 Comment [s]

Assalammualaikum peeps... :)..jom dgr coretan ida tentang special date ne....hehehe...Alhamdulillah.ida bersyukur sangat-sangat sebab hari ne ida masih lg bersama dgn muhammad nazmi bin nordin....hari ne,pada 12.09.2012 hbungan kami genap 2 tahun,2 bulan...
             Walaupun hbungan kami bru je 2 thun,ida harap sgt hbungan kami akan kekal hingga akhir hayat kami,insyaAllah..ida harap nami pon pnye hrapan yg sme mcm ida..ida tw nami sayang n cintakan ida sgt2...tgk cara pon dah tw.. ida harap sgt sayang dia kat ida x kn pernah kurang..ida nak hbungan kami trus mcm ne..ida nk kami sme2 prtahankan hbungan yg kami bina selama 2 tahun,2 bulan ne...
             ida nak sgt nami tw yg ida bahagia sgt dgn dia....ida x pernah benci dia walaupun dia dah bnyk luka kan hati ida,...sbb bg ida,smua msalah yg timpa  antara kami mrupakan dugaan dlm percintaan...semua org berhak dpt peluang kedua atau pon terakhir....tp tlg jgn sia2 kn peluang yg ade...hargai peluang trsebut...
           

to my dear : Terima kasih atas segalanya. Terima kasih kerana menjaga hati ini, pujuk ayg bila ayg merajuk. Ayg minta maaf kalau sampai ayg nie gedik gedik dgn b sampai b fed up dah dgn perangai ayg. Tapi b tak fed up kan sayang? Hehehe. Ayg minta maaf kalau selalu buat b marah, sakitkan hati b.. Ayg cuba untuk jaga hati dan perasan b. ayg risau cubaan ayg tu tak jadi.. b jgn mrh ayg.., ayg minta maaf. Ayg sayang b, lepas ni,ayg harap ayg dapat bahagiakan b mcm mana b bahagiakan ayg. . Cuma hati ayg yg tahu mcm mana b sayang dkt ayg. .Ayg harap b tak ragu ragu dgn kesetiaan ayg. Selagi b setia dgn ayg, ayg akan setia dgn b. Selagi b sayang ayg, ayg akan sayang b. .Ayg janji lepas nie kalau ade apa apa masalah kita selesaikan baik baik. Ayg harap hubungan kita yg kiranya baru bermula ini akan berakhir dgn kebahgiaan yg sama sama kita mahukan. Ayg sayang b. Sayang sangat sangat. Ayg cinta b. Kita sama sama terima kelemahan dan kelebihan masing masing ye sayang. Me love you. .Ayg suka tengok b senyum, ayg taktahu kenapa. Ayg rasa b comel bila senyum. Hehehe. Kekalkan senyuman tu eh busukkk buncitttt.. ;p


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!