Cinta Hati SyaNaz
SII :D
Wednesday, 19 September 2012 @ 12:53 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum peeps...hmm walaupon ida kurang sihat sikit harini...tp ida tetp nk bgtaw korg pasal sesuatu benda yg ida minat sangat sangat.....nk tw x ape dy????hmmmm tengok lah gambar kat bawah ne ye...
                                   

                                                   haaa....ini lah dia....SAMSUNG GALAXY SII.....seriously,ida memg minat sangat dengan hp ni...ida nak sangat beli hp ni...so ida kena lah simpan duit dari sekarang...walaupon dah ada SIII...tp ida still nk SII ni....sebab hati ida tak tertarik pon dekat SIII tu...
            Actly ida nak sangat pakai hp yang sama dengan nami...tapi....ida taw mesti dia tak nak...ida taw dia x suka habiskan duit beli hp yang mahal mahal....dia lg suka habiskan duit dekat motor dia....itu pon belum tentu dia suka dgn SII ni...hmm kalau orang dah x minat...x kan ida nak pakse kan.... yang penting ida tetap nak kumpul duit....nak beli SII ni....insyaAllah kalau pandai berjimat..pasti akan dapat beli hp ni dalam tahun ni gak...hehehe k la korg...bye2... ^_^


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!