Cinta Hati SyaNaz
Maafkan daku..=_=
Thursday, 13 September 2012 @ 17:46 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum peeps............................................................................. :D
            hmm hari ni ida rse mcm nak ngis sangat sangat..ida sendiri x tw kenapa....rasa mcm nk mati je pon ada...bg ida,apa yg ida buat hari ne,semuanya x kena...asyik nak mrh org je...
            tadi tiba-tiba kepala ida sakit sangat sangat...mkn ubt pon tetp sakit..hmm mybe sbb x tdo malam tadi kot...dah lah kepala sakit,dada pon nak gak sakit....rasa betul betul mcm nk mati je tadi masa dekat kolej..Ya Allah apa yg ida ckp ne...hmmm..=_=...tp depan member, ida terpaksa pura pura senyum..ida x nak dyorg risau...nasib baik muka ida x pucat sangat tadi..so xdla dyorg perasan....
           dah la x shat...tiba tiba budak class plak buat hal..bila da settle,budak group plak yg buat hal..bertambah sakit la jadinya....x kn lah semua keje ida dgn akmal yg kne buat???dah lah korg xnk buat pape...tiba tiba dtg kat ida n akmal tnye pasal asgnment dah siap ke belum....huh...bila kteorg ckp belum,korg lak yg nak mekak mekak....eh tolong lah...keje ne by group....korg dah lah idea pon x bg....time nak bincang pon korg x dtg,,ne td dtg dtg terus nak mekak mekak n marah....selama ne korg x pernah tengok ida mengamok ...sekarang korg dah tengok kan...so ingat2 la ye...jgn sampai 1 tahap...1 kje pon ida n akmal x nk buat....korg tw korg pnye mrh je kan...bila dah tgk kteorg mengamok tadi pandai lak nk minta maaf...pandai lak buat buat rajin nak tolong....haishhhh macam macam hal lah korg ne...
           gara gara ida terlampau kusut tadi....dgn x sihat,korang lak buat hal.....ida hantar msej yg bukan bukan dekat nami....ida boleh lak tnye dia "nak mati blh x?????"....kenapa lah ida boleh hantar msej macam tu dekat dia....
           sayang....ayg minta maaf sangat sangat...ayg tw syg x ske ayg ckp pasal mati..ayg minta maaf syg....ayg tw syg msti mrh sangat dekat ayg...tapi ayg kusut sangat tadi...ayg dah buat b risau..ayg dah buat b marah...teruknye ayg ni.....kenapalah msti nak lpaskan geram ayg dekat b.... :(  sampai b kol pon ayg x angkat.. ayg x sengaje...maafkan ayg ye syg...ayg sayang b sangat sangat sangat....ayg takot kalo b mrh.sebab tu masa b kol kali ke 4 td bru ayg angkat...tu pon ayg terpaksa bohong,ayg ckp ayg tengah bz cari barang.ayg minta maaf,ayg takot sgt b mrh time tu....apa yg ayg harapkan skrg,,b faham sangat sangat keadaan ayg td...xde niat nak bohong b...ayg cuma takot..=_=.....

PLEASE FORGIVE ME MUHAMMAD NAZMI BIN NORDIN.... :'(
         


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!