Cinta Hati SyaNaz
dear heart...^_^
Monday, 10 September 2012 @ 15:51 | 0 Comment [s]

Assalammualaikum cinta... :D..ok firstly,nk minta maaf sbb ida da dlete post2 yg lme...semuanya ats sbb tertentu..buat pertama kalinya untuk bulan 9 ne,ida rasa terlalu bahagia..sebelum tu,ida minta jsa  baik korg smua,tlg jgn tnye ida ppe psl nami n pompuan tu lg ye...cukup smpai kat sni je....kami nk buka bku bru...hal yg lpas biarkn lpas walaupun sush untuk ida lpe kn....tp demi hbungan kami,ida tetp kne tabah n lpe kn smuanya....ape yg ida hrapkn,nami akn berubah n x buat lg hal yg sme..hargai ida slagi ida msih cinta n sygkn dy..
       hmm...skrg ne sush ida n nami nk jmpe..sbb dy da balik pahang..hari ne mula lah khidupan nami sbgai stdents UMP sem 3..ida harap dy dpt jge diri dy baik2 kat sne..risau sgt...n hope dy kat sne xkn prnah lpe kn ida n fmly dy...walaupun sush nk jmpe,nami jnji kalo dy balik mlka..dy akn dtg kl jmpe ida dlu...ayg akn sntiasa tggu syg tnpa jemu.. :)
       td sptotnye ida ade class smpai kul 12...tp class cncel...ida text nami tnye dy ktne,then dy rply n ckp dy kat hstel...ida pon trus kol dy...comel sgt suara si buncit ida ne bila serak...hehehe...ksian dy..smpai hri ne still x shat..mcm mne nk shat,nami tu dgil sgt3...da tau batuk,dy tetp mkn ais,minum air sjuk bagai...hmmm syg2...da la ubt sush nk mkn...
        lpas je kol,kteorg skype....ida rindu sgt3 nk tgk dy...nk suh dy antr gmbr tp xleh,hp ida buat hal..so trpkse la skype...mula2 nami xnk sbb line kat sne truk...last2 dy try gak sbb xnk ida sdih....ble da try,memg btol line sne truk sgt...smpai kne slh sorg tutup wbcam...tp lpas gak lah rindu dekat dy....dpt tgk muka dy....lpas je kteorg skype,nami nk rest sbb dy xshat sgt.....ida pon bg la dy rhat....tbe2 bru nk trlelap,ade msj msuk..from sayang..dy ckp dy trlampau rindu kn ida...n perasaan tu disebabkan cinta n kasih dy dekat ida semakin mendalam skrg ne...
        Ya Allah,kalo benar kata2 ne smua ikhlas dri hti dia,buka kn lah hatinya untuk maafkn diriku ini kerana telah melukakan htinye dgn kata2 yg x sptotnye....maaf sbb ckp mcm tu kat syg td...maaf sbb perli syg....jujur,ayg memg tkot kalo hati ne terluka lg syg....ayg syg b sgt3.cinta b sorg,kat hti ne ade b sorg je...terima kasih sbb dah warnai hidup ayg,terima ksih sbb mnjadi smangat untuk diri ayg..terima kasih sbb dah sayang n cintakan ayg sepenuh hti b...terima kasih gak buat korg smua yg doakan hbungan kami kekal shingga skrg...smoga hbungan korg dan psangan akn kekal buat slamanya jugak...amin...:)



Older Post | Newer Post

Assalammualaikum peeps ! (bUnGa NaMi)..~OuR hEaRt~iN th!s l!fe,wE cAnNot aLwAys dO grEat th!ngs.bUt wE cAn dO smALL th!ngs w!tH grEat LOvE...aLwAys SyAnAz..120710



Ie-da D'zul

Create your badge







Template :: Fatieyn
Edited :: Tinta Si Gadis
Re-edit :: Shanaz
PLEASE DON'T EVER YOU TO REMOVE THE CREDITS!